"TÜRKİYE'NİN İLK FONKSİYONEL SÜPER GIDA ÜRÜN AİLESİ"

GAMZE - MUSTAFA CAN, KURUCU ORTAKLAR

FELLAS GIDA, evimizin mutfağında defalarca tekrarladığımız başarısız denemeler sonucunda dünyaya geldi. Gıda mühendisi ve endüstri mühendisi iki kardeş olarak yıllarca kurumsal hayatta farklı şirketlerde çeşitli görevler aldıktan sonra, birgün birlikte kendi işimizi kurma kararı aldık. Küçük adımlar ve büyük hedeflere çıktığımız bu yolda amacımız, önce kendimize sonra tüm bireylere sağlıklı atıştırmalık alışkanlığı kazandırmaktı.

Bir yılı aşkın Ar-Ge çalışmalarımız sonrasında Mart 2015'te Türkiye'nin ilk yerli üretim "Atıştırmalık Kuru Et" ürünlerini FELLAS markası ile piyasaya çıkarmanın tarif edilmez gururunu yaşadık. Yine bir yıldan fazla süren Ar-Ge çalışmalarımızla ortaya çıkardığımız, FELLAS atıştırmalık bar ürünlerini "Türkiye'nin ilk fonksiyonel süper gıda ürün ailesi" olarak, Ocak 2017 itibariyle tüketicilerin beğenisine sunduk.

"Eat with a purpose!"

Misyonumuz;

Ürünlerimizi "Bir amaç için ye!" anlayışı ile tüketicilere sunarak, onlara sağlıklı atıştırmalık alışkanlığı kazandırmak.

Vizyonumuz;

Dünya'da hızla büyüyen sağlıklı atıştırmalık kategorisinde Türkiye'nin önde gelen yenilikçi işletmeleri arasında olmak.

DEĞERLERİMİZ

  • AİLE

    Biz küçük ve birbirine güvenen güçlü bir aile olarak yola çıktık. Ekibimizi geliştirirken de, aile kültürümüzü zenginleştirecek iş arkadaşlarımızla yolumuza devam ediyoruz.

  • İNOVASYON

    Global trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını çok yakından takip ederek, sürekli yenilikler sunmak istiyoruz.

  • SAĞLIKLI GIDA

    Sunduğumuz ve sunacağımız tüm ürünlerin olmazsa olmaz ilk kriteri, sağlığımıza faydalı doğal içeriklerden oluşmasıdır.

  • KALİTE

    Kaliteli ürün için önce kaliteli hammadde gerekliliğinin önemini fazlasıyla biliyoruz. Kaliteli hammaddeleri, kaliteli işçilik ve iyi işletme koşulları ile değerlendirip müşterilerimize layık ürünler haline getiriyoruz.

  • LEZZET

    Sağlıklı ürünler sunarken, lezzet odağımızı hiçbir zaman kaybetmeyerek rakiplerimizden farklılaşmayı hedefliyoruz.